Earn Cash when u share ads | setiap iklan yang anda share akan dibayar

bismilah

bismilah

Sunday 3 May 2015

FOOTAGE CCTV dan BERITA ASTRO AWANI kemalangan membabitkan PAJERO SPORT dan MYVI di lebuhraya DUKE


FOOTAGE CCTV dan BERITA ASTRO AWANI

[VIDEO] Saksi terawal ceritakan detik cemas kemalangan DUKE

KUALA LUMPUR: Muhd Zaki Abdullah merupakan antara saksi terawal kejadian kemalangan lebuh raya DUKE awal pagi tadi yang meragut tiga nyawa, pasangan suami isteri dan anak mereka berusia tujuh bulan.

Dia yang sedang memandu dari Setiawangsa menghala ke susur keluar Gombak berkata melihat beberapa kereta jenis Perodua Myvi yang berlumba dalam keadaan laju.

“Ketika itu saya di lorong tengah. Selang 10 saat saya nampak Pajero yang dipandu oleh mangsa berpusing dan mangsa tercampak keluar. Sebuah Myvi dari lorong kanan melanggar Pajero itu di lorong tengah. Apabila Pajero cuba mengelak, ada sebuah lagi Myvi dari lorong kiri juga melanggar Pajero itu dan berpusing,” katanya kepada Astro AWANI.


Sumber Info Dan Video:Astro Awani
Mei 02, 2015 21:38 MYT)


[VIDEO] Footage cctv sebelum tragedi yg di kata 6 buah kereta MYVI berlumba sebelum melanggar PAJERO sport yg di pandu mangsa yg mengakibatkan kemalangan yg memilukan dan berbaur rasa geram terhadap pemandu MYVI yg di katakan berlumba..

Wallahu’alam bissawab (والله أعلمُ بالـصـواب) = dan Allah lebih mengetahui yang sebenar-benarnya (and Allah knows the right)











0 comments:

Post a Comment